Korttini on kadonnut/varastettu. Miten toimin?
Kadonneesta tai varastetusta kortista tulee ilmoittaa ympäri vuorokauden palvelevaan kortin sulkupalveluun p. 020 4432074.
Tarpeettoman kortin sulkuilmoituksen voit lähettää sähköpostilla osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi
Uuden kortin tilaus onnistuu lähettämällä vapaamuotoinen sähköpostiviesti osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi
Korttini on rikki. Mitä teen?
Voit tilata uuden kortin Shell Fleet Hubista tai lähettämällä asiakaspalveluumme vapaamuotoisen sähköpostiviestin osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi. Uuden kortin tilaaminen onnistuu myös palvelulomakkeella
Huom. Mikäli sinulla ei vielä ole käyttäjätunnuksia Shell Fleet Hub -palveluun, ole yhteydessä asiakaspalveluun joko sähköpostitse tai soittamalla asiakaspalveluun p. 020 443 2074 (ma-pe klo 8-16). Shell Fleet Hub korvaa Shell Card Online -palvelun vuoden 2019 loppuun mennessä. Lue lisää täältä
Korttini ei toimi. Mitä teen?
Ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 020 4432074, jotta voimme selvittää asiaa tarkemmin. Asiakaspalvelu palvelee ma-pe klo 8-16.
Olen unohtanut PIN-koodini. Mitä teen?
Voit tilata muistutuksen PIN-koodistasi soittamalla asiakaspalveluumme numeroon 020 4432074 tai lähettämällä vapaamuotoisen sähköpostiviestin osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi. Vaihtoehtoisesti voit pyytää uuden PIN-koodin palvelulomakkeella
Huom. PIN-koodi lähetetään kirjeenä postitse noin viikon kuluessa.
Annoin PIN-koodin väärin ja nyt korttini ei toimi. Miksi näin?
Kortin lukkiutuessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Mikäli olet unohtanut PIN-koodisi voit tilata PIN-muistutuksen soittamalla asiakaspalveluumme numeroon 020 4432074 (ma-pe klo 8-16) tai lähettämällä vapaamuotoisen sähköposti viestin osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi.
Voinko valita oman PIN-koodini tai tilata sen tekstiviestillä?
Shell Fleet Hubista voit valita oman PIN-koodisi korttia tilatessa. Valitettavasti tällä hetkellä PIN-koodia ei voi tilata tekstiviestillä.
Huom. Mikäli sinulla ei vielä ole käyttäjätunnuksia Shell Fleet Hub -palveluun, ole yhteydessä asiakaspalveluun joko sähköpostitse euroshellkortit@st1.fi tai soittamalla p. 020 443 2074 (ma-pe klo 8-16).
Missä kaikkialla korttini toimii?
Shell yrityskortit toimivat kaikilla Shell- ja St1-asemilla. Euroopassa kortti toimii kaikilla Shell-asemilla ja Shell-palveluverkon asemilla.
Mistä saan alennusta kortillani?
Asiakaspalvelumme kertoo mielellään lisää alennuksistasi ja niiden voimassaolosta. Asiakaspalvelu palvelee ma-pe klo 8-16 p. 020 443 2074.
Miten voin tilata lisäkortteja?
Uuden kortin voit tilata lähettämällä vapaamuotoisen sähköpostiviestin osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi. Uuden kortin pystyy myös tilaamaan Shell Fleet Hub -palvelussa tai palvelulomakkeella.
Huom. Mikäli sinulla ei vielä ole käyttäjätunnuksia Shell Fleet Hub -palveluun, ole yhteydessä asiakaspalveluun joko sähköpostitse tai soittamalla asiakaspalveluun p. 020 443 2074 (ma-pe klo 8-16).
Paljonko korttini maksaa?
Shell-yrityskorteista ei peritä kuluja, mutta laskutustavasta riippuen peritään kulloinkin voimassa olevan palveluhinnaston mukainen tilinhoitomaksu.
Olen kiinnostunut asiakkuudesta. Millaisia alennuksia saisin?
Asiakaspalvelumme kertoo sinulle mielellään eri korttivaihtoehdoista ja hinnoittelusta. Asiakaspalvelu palvelee ma-pe klo 8-16 p. 020 443 2074.
Miten haen Shell Card-korttia tai Shell Card dieselkorttia?
Voit anoa korttia sähköisesti verkkosivuiltamme tai täyttää korttihakemuksen palvelevalla Shell-asemalla. Voit olla myös yhteydessä asiakaspalveluumme 020 4432074 tai euroshellkortit@st1.fi.
Hae Shell Card Yrityskorttia
Hae Shell Card dieselkorttia
Kauanko uuden kortin saamiseen menee?
Mikäli kortin myöntämiselle ei ole esteitä, kortti postitetaan 1-2 viikkoa hakemuksen vastaanottamisesta, PIN-koodi saapuu muutama päivä kortin jälkeen.
Miten saan e-laskun käyttöön?
Voit lähettää e-laskuosoitteesi asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi, jolloin laskutustietosi päivitetään.
Voit myös pyytää tunnukset Shell Fleet Hub palveluun, josta pystyt lataamaan laskut pdf-muotoisina. Saat ilmoituksen uudesta laskusta sähköpostiisi, kun se on ladattavissa palvelusta.
Miksi en ole saanut laskuani?
Mikäli et ole saanut laskuasi, ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 020 4432074 tai sähköpostiviestillä osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi. Asiakaspalvelu palvelee ma-pe klo 8-16.
Voinko saada erilliset laskut jokaiselle kortilleni?
Jokaiselle kortille on mahdollista tilata erillinen lasku.
Pitääkö kortin haltijan säilyttää kaikki kuitit ostoista?
Ei tarvitse. Ostot ilmoitetaan kirjanpitokelpoisella laskulla kerran kuukaudessa, joten kuiteista ei tarvitse huolehtia.
Mihin voin ilmoittaa osoitteenmuutoksesta?
Ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme ma-pe klo 8-16 välisenä aikana numeroon 020 4432074, tai sähköpostiviestillä osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi. Vaihtoehtoisesti voit ilmoittaa muuttuneesta osoitteesta palvelulomakkeella
Mikä on Shell Fleet Hub ja miten saan sen käyttööni?
Shell Fleet Hub on Shell-yrityskorttiasiakkaiden online-palvelu, joka helpottaa korttiostojen seurantaa ja korttien hallintaa. Palvelusta on tarjolla kaksi tasoa, Platinum ja Basic. Lue lisää täältä. Shell Fleet Hub korvaa aiemmin käytetyn Shell Card Online -palvelun vuoden 2019 loppuun mennessä. Kaikki nykyiset Shell Card Onlinen käyttäjät tullaan siirtämään automaattisesti Fleet Hubiin ja heille lähetetään rekisteröitymiskutsu sähköpostitse.
Mikäli haluat palvelun käyttöösi, lähetä pyyntö sähköpostitse osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi. Kirjoita viestiin yrityksen nimi, asiakasnumero (löytyy laskulta) sekä sähköpostiosoite, jolla tunnukset luodaan. Kun tunnustilaus on asiakaspalvelun toimesta tehty, saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen käyttäjätunnuksen ja salasanan.
Mitä voin tehdä Shell Fleet Hub -palvelussa?
Palvelun kautta on mahdollista muun muassa tilata ja kuolettaa kortteja, ajaa kulutus- ja tapahtumaraportteja sekä asettaa sähköpostihälytyksiä. Lue lisää täältä.