
Shell Fleet Hub -online-palvelu – hallitse yrityskorttejasi 24/7
Turvallisuuden, korttien hallinnan ja kustannusten seurannan lisäksi myös taloushallinto tehostuu parilla klikkauksella. Palvelu toimii kätevästi sekä koneella että tiiviimpänä mobiilissa. Palvelutasoja on kaksi: Basic pienemmille yrityksille ja Platinum suuremmille.
Palvelutason mukaan saat käyttöösi monipuoliset toiminnot korttien tilaamisesta ja raporttien lataamisesta aina korttikohtaisten osto- ja käyttörajojen hallinnointiin/muokkaamiseen.
Shell Fleet Hubissa on kaikki, mitä yrityksen kalustonhallinta tai taloushallinto sujuvaan arkeen tarvitsee:
KORTTIEN HALLINTA
- Uusien korttien tilaus
- PIN-koodien valinta ja muistutukset
- Toimitusosoitteen määrittely tilauskohtaisesti
- Korttien kuolettaminen ja tilapäinen sulku
- Aktiivisten ja passiivisten korttien lista
- Korttiryhmien avulla voit ryhmitellä ostot laskulle esim. kustannuspaikan mukaan
KUSTANNUSTEN SEURANTA
- Autokohtaiset kuluraportit
- Korttien kulujen vertailu
- Kattavat ostotapahtumaraportit jopa 6 kuukauden ajalta
TURVALLISUUS
- Maantieteellisesti määriteltävät, korttikohtaiset käyttöoikeudet*
- Korttikohtaisten käyttöoikeuksien määrittely: ks. taulukko alla*
- Kortin ostojen seuranta ajan, paikan ja tuotteiden mukaan
- Poikkeamaraportit*
- Korttien online-sulku
TALOUSHALLINTO
- Ostotiedot vietävissä taloushallinto-ohjelmaan
- Räätälöidyt raportit helpottavat alihankkijoiden laskutusta
- PDF-laskutusasiakkaana laskusi ladattavissa viimeisen 12 kk ajalta
*käytettävissä Platinum-tasolla

Miten saan palvelun käyttöön?
Uusi Shell Card -yritysasiakas saa automaattisesti palvelun käyttöön, kun korttihakemus on hyväksytty. Online-tili ja pääkäyttäjän tunnukset luodaan sille sähköpostiosoitteelle, jonka asiakas on hakemuksessa antanut. Pääkäyttäjä voi luoda lisäkäyttäjiä tarpeen mukaan.
Olemassa oleva asiakas, jolla ei vielä ole online-tunnuksia, voi olla yhteydessä joko Shell-myyjään tai Shell Asiakaspalveluun p. 0800 199 899, sähköpostitse euroshellkortit@st1.fi
PALVELUTASOT
Basic-tasolla hoidat yrityksesi ostojen ja kulutuksen seurannan sekä korttien hallinnoinnin kätevästi. Basic-tason saat käyttöösi maksutta. Mikäli yrityksesi on määritelty Basic-tason käyttäjäksi, mutta liiketoimintasi on laajempaa tai haluat saada käyttöösi monipuolisemmat ja edistyneemmät korttien hallintaan liittyvät toiminnot, kuten mahdollisuuden määritellä korttikohtaisia rajoituksia tarkemmin, voi yrityksesi käyttäjien profiilia korottaa Platinum-tasolle.
PALVELUTASOJEN OMINAISUUDET | Basic | Platinum |
---|---|---|
maksuton | kuukausimaksu** | |
Asemahaku, Eurooppa | x | x |
Korttien tilaaminen ja kuolettaminen | x | x |
Tilapäinen sulku | x | x |
Korttien massatilaus ja -kuoletus | x | |
Korttien ryhmittely | x | x |
Pin-koodin tilaaminen | x | x |
Tapahtumaraportit | x | x |
Korttien aktiivisuus (viimeiset 48h) | x | x |
Poikkeamaraportit | x | |
Pdf-laskut (mikäli valittu pdf-laskutus online-palveluun) | x | x |
Ostoluokka | x | x |
Turvarajat pvä/vko/kk (€) | x | x |
Itse portaalissa muokattavissa olevat korttien rajoitukset | ||
Asemarajoitukset (tulossa pian) | x | |
Maarajoitukset | x | |
Päivä ja kellonaika | x | |
Rajoitusprofiilit | x | |
Tuoteryhmä | x | |
Tuotekohtaiset rajoitukset (tulossa pian) | x | |
Turvarajat pvä/vko/kk (€) | x | |
Verkostorajoitukset | x |
**Saat mahdollisuuden testata uutta portaalia ja sen edistyneitä toimintoja maksutta. Palvelumaksu tulee voimaan kesän jälkeen.
Ota yhteyttä Shell Asiakaspalveluun: euroshellkortit@st1.fi, 0800 199 899
Lue lisää Shell Fleet Hubista täällä
Katso myös
HelmiSimpukka-ravintolat
HelmiSimpukka-ravintolat ja Express-asemat tarjoavat teiden parasta ruokaa.
Ota Yhteyttä
Ota yhteyttä Shell-asiakaspalveluun. Voit myös käyttää itsepalvelulomakkeita.
Shell card online
Shell Card Online -palvelu on helppo ja kätevä tapa hallita kaikkia yrityksesi kortteja ja analysoida ajoneuvokannan kustannuksia tehokkaiden raporttien avulla.