Ajankohtaista
Lue ajankohtaiset uutiset ja tiedotteemme.
-
Koronavirustilanteella vaikutuksia Palvelumestarin palveluihin
27.3.2020
Hyvä asiakkaamme,
koronavirusepidemian leviämisen estämiseksi emme toistaiseksi tarjoa Palvelumestarin palveluita asemillamme. Otamme vakavasti viranomaisten antamat rajoitukset ja suositukset sekä teemme kaikkemme, jotta asiakkaamme ja henkilökuntamme pysyvät turvassa ja terveinä. Jos tarvitset tankkausapua, henkilökuntamme auttaa mahdollisuuksien mukaan. Voit myös ennakkoon soittaa asemalle ja ilmoittaa tankkausavuntarpeestasi. Asemien yhteystiedot löydät täältä: https://www.helmisimpukka.fi/asematjapalvelut.
Palvelumestarimme palvelevat jälleen mittarikentillä tilanteen palauduttua normaaliksi. Poikkeusjärjestelyt ovat voimassa toistaiseksi. Tiedotamme muutoksista verkkosivuillamme.
-
Koronavirusepidemian vaikutus Shell-asemilla
17.3.2020
Me St1 Oy:llä seuraamme koronavirusepidemian (COVID-19) etenemistä jatkuvasti ja noudatamme viranomaisten antamia ohjeistuksia kaikissa toimintamaissamme. Olemme päivittäneet poikkeus- ja hätätilanteita koskevia valmiussuunnitelmiamme sekä ohjeitamme henkilöstöllemme ja yhteistyökumppaneillemme.
Olemme säännöllisesti yhteydessä toimitusketjumme toimijoihin varmistaaksemme ajantasaisen tilannetiedon ja mahdollisuuden reagoida välittömästi poikkeamatilanteisiin.
Haluamme varmistaa toimintamme häiriöttömyyden ja siksi arvioimme tilanteen päivittäin ja päivitämme ohjeitamme ja suunnitelmaamme tarvittaessa.
Yksittäisten asemien aukioloajoissa ja palveluissa saattaa tällä hetkellä olla virheitä poikkeustilanteen takia. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa. Varmista tiedot tarvittaessa soittamalla asemalle tai katso ajankohtaisimmat tiedot osoitteesta helmisimpukka.fi
Siirry huoltamohakuun.
-
Liikkeellä huijausviestejä Shellin nimissä
13.8.2019
Liikkeellä on erilaisia Shellin nimissä lähetettyjä sähköpostiviestejä, joissa viestin vastaanottajaa houkutellaan osallistumaan kilpailuun voittaakseen esimerkiksi polttoainelahjakortin tai puolen vuoden ilmaiset polttoaineet. Tällaisissa viesteissä tuotemerkkejämme on käytetty väärin huijaustarkoitusten toteuttamiseksi.
Jos olet saanut sähköpostiisi huijausviestin, suosittelemme poistamaan sen linkkejä avaamatta. Mikäli olet erehtynyt antamaan luottokorttisi numeron, suosittelemme olemaan yhteydessä omaan pankkiisi tai luottokorttiyhtiöön aiheettomien maksujen estämiseksi.
Miten tunnistaa huijausviesti?
Huijausviestin sisältö on yleensä normaalista poikkeava esimerkiksi niin, että luvattu palkinto on huomattavan arvokas. Huijausviestin tunnistaa usein myös kielioppivirheistä tekstissä tai Shellin tuotemerkeille poikkeuksellisesta visuaalisesta ilmeestä. Näin ei kuitenkaan aina ole, vaan huijausviesti saattaa olla hyvinkin huolellisesti rakennettu, uskottava kokonaisuus.
Huijausviestissä mainitun palkinnon tai edun lunastaminen on yleensä maksullista. Tuotemerkkiemme järjestämät kilpailut tai arvonnat eivät ole koskaan maksullisia eikä niissä kysytä asiakkaiden pankki- tai luottokorttitietoja. Jos epäilet Shellin nimissä saamasi sähköpostiviestin aitoutta, voit aina varmistaa asian asiakaspalvelustamme.
Lue lisää huijausviesteistä tästä.
Lisää tietoa huijausviestien tunnistamiseksi löytyy myös kilpailu- ja kuluttajaviraston sivuilta.
-
Tiedote koskien aiheettomia maksumuistutuksia
15.5.2019
Hyvä asiakkaamme,
teknisestä virheestä johtuen osalle Shell Card Private -asiakkaistamme on lähtenyt aiheeton maksumuistutus koskien huhtikuun verkkolaskua. Mikäli olet saanut tällaisen maksumuistutuksen, otathan mahdollisimman pian yhteyttä Shell Card Privaten asiakaspalveluun sähköpostitse info@shellcard.fi tai soittamalla 09 584 00 227.
Olemme saaneet asiaan liittyen paljon yhteydenottoja ja asiakaspalvelumme odotusaika voi olla tästä syystä normaalia pidempi. Käsittelemme puhelut saapumisjärjestyksessä, joten pyydämme asiakkailtamme kärsivällisyyttä.
Asiakkaillemme ei aiheudu ylimääräisiä kuluja maksumuistutuksista. Pahoittelemme tapahtunutta ja tästä asiakkaillemme aiheutunutta vaivaa.