Siirry pääsisältöön

Usein kysytyt kysymykset sähköautoilijoille

Miksi uudelleenbrändäys tehdään?

Toimimalla yhtenä brändinä ja yhdellä äänellä, pyrimme tarjoamaan saumattoman brändikokemuksen ja vastaamaan asiakkaidemme sähköisen liikkuvuuden tarpeisiin sijainnista riippumatta. Yhteisen tehtävämme ja äänemme ansiosta asiakkaiden on helppo olla vuorovaikutuksessa kanssamme ja pysymme ajan hermolla hyödyntämällä alamme ilmiömäistä kasvua.

Mitä tämä tarkoittaa tuotevalikoiman kannalta?

Tuotevalikoimaa yksinkertaistetaan. EV Charging by NewMotion -sovellus on yhdistetty Shell Recharge -sovellukseen, mutta toiminnot pysyvät ennallaan. Tämän ja brändäyspäivitysten lisäksi tuotteisiin ei tule välittömiä muutoksia.
Uudelleenbrändäyksellä ei ole vaikutusta jo toiminnassa oleviin NewMotion-latauspisteisiin eikä se vaikuta tuotteidemme toimintaan.

Miten tämä tekee latauskokemuksesta paremman?

Tarjoamalla saumattoman brändikokemuksen maailmanlaajuisissa latauspalveluissamme pyrimme tekemään sähköauton lataamisesta vaivattomampaa. Shell Recharge Solutions hyötyy NewMotionin asiantuntemuksesta kotilataus- ja verkostopalveluissa sekä Greenlotsin asiantuntemuksesta latausverkostoissa ja kalustopalveluissa. Yhdessä Shell Rechargen nopean julkisen latausverkoston kanssa tämä muodostaa yksinkertaisemman sähköautojen latauspalveluratkaisun. Yhdistämällä tietotaitoa Shellin sähköautojen latausliiketoiminnasta, voimme tarjota uusia ja parempia ratkaisuja entistä nopeammin.

Vaikuttaako tämä häiritsevästi lataussessioihin?

Ei, tämä ei keskeytä latauspalveluja.

Vaatiiko tämä minulta toimia?

Uudelleenbrändäys ei vaadi asiakkailta mitään toimia. Kumppanimme saavat ennen uudelleenbrändäystä erityismateriaalia sekä työkalupaketin, jossa on lisätietoja seuraavista vaiheista.

Yhdistyykö Greenlots NewMotioniin?

Ei. NewMotion ja Greenlots jatkavat erillisinä oikeudellisina yksikköinä.

Miten uudelleenbrändäys Shell Recharge Solutionsiksi vaikuttaa minuun sähköautoilijana?

Kaikki toiminnot ja palvelut pysyvät ennallaan. Ainoat asiat, jotka muuttuvat, ovat alustojemme nimet ja brändäys.

Tarvitseeko minun tehdä jotakin tämän muutoksen seurauksena?

Jos olet käyttänyt EV Charging by NewMotion -sovellusta, siirry käyttämään Shell Recharge -sovellusta. Saat tästä lisätietoja sähköpostilla. Tämän lisäksi sinun ei tarvitse tehdä mitään muuta.

Olen käyttänyt tähän asti myNewMotion-verkkoalustaa. Muuttuuko se?

Kyllä, myNewMotion on nyt “sinun tilisi”. Alustan brändäys on muuttunut, mutta toiminnot ovat ennallaan. Voit kirjautua sisään nykyisillä tunnuksillasi osoitteessa account.shellrecharge.com

Muuttuuko latauskorttini tai -sovellukseni?

Kyllä, EV Charging by NewMotion -sovellus ei ole enää käytettävissä. Voit kirjautua nykyisillä tunnuksillasi Shell Recharge -sovellukseen.

Lisätietoja sovelluksen vaihtumisesta.

Mitä etuja uudelleenbrändäys tuo minulle asiakkaana?

Tarjoamalla saumattoman brändikokemuksen maailmanlaajuisissa latauspalveluissamme pyrimme tekemään sähköautojen käytöstä vaivattomampaa. Voimien yhdistäminen auttaa meitä tekemään nopeampia ja tehokkaampia muutoksia, jotka parantavat latauskokemusta.

Onko nyt myös tulossa kanta-asiakasohjelma, joka palkitsee minua lataustoiminnastani?

Tällä hetkellä kanta-asiakasohjelmaa ei ole, mutta tulemme harkitsemaan sen mahdollisuutta tulevaisuudessa.

Voinko ladata useammissa paikoissa, kuten Shell-huoltoasemilla, nyt kun NewMotionista on tullut Shell Recharge Solutions?

Shell-toimipaikat ovat aina olleet osa latausverkostoamme, joten mikään ei muutu tämän suhteen. Verkostomme laajenee nopeasti, mikä tarkoittaa, että joka kuukausi tulee uusia pisteitä, joissa voit ladata autoasi.

Mistä voin löytää uudelleenbrändätyn myNewMotion-portaalin?

account.shellrecharge.com