Siirry pääsisältöön

Usein kysytyt kysymykset kumppaneille

Miksi uudelleenbrändäys tehdään?

Toimimalla yhtenä brändinä ja yhdellä äänellä, pyrimme tarjoamaan saumattoman brändikokemuksen ja vastaamaan asiakkaidemme sähköisen liikkuvuuden tarpeisiin sijainnista riippumatta. Yhteisen tehtävämme ja äänemme ansiosta asiakkaiden on helppo olla vuorovaikutuksessa kanssamme ja pysymme ajan hermolla hyödyntämällä alamme ilmiömäistä kasvua.

Mitä tämä tarkoittaa tuotevalikoiman kannalta?

Tuotevalikoimaa yksinkertaistetaan. EV Charging by NewMotion -sovellus on yhdistetty Shell Recharge -sovellukseen, mutta toiminnot pysyvät ennallaan. Tämän ja brändäyspäivitysten lisäksi tuotteisiin ei tule välittömiä muutoksia.
Uudelleenbrändäyksellä ei ole vaikutusta jo toiminnassa oleviin NewMotion-latauspisteisiin eikä se vaikuta tuotteidemme toimintaan.

Miten tämä tekee latauskokemuksesta paremman?

Tarjoamalla saumattoman brändikokemuksen maailmanlaajuisissa latauspalveluissamme pyrimme tekemään sähköauton lataamisesta vaivattomampaa. Shell Recharge Solutions hyötyy NewMotionin asiantuntemuksesta kotilataus- ja verkostopalveluissa sekä Greenlotsin asiantuntemuksesta latausverkostoissa ja kalustopalveluissa. Yhdessä Shell Rechargen nopean julkisen latausverkoston kanssa tämä muodostaa yksinkertaisemman sähköautojen latauspalveluratkaisun. Yhdistämällä tietotaitoa Shellin sähköautojen latausliiketoiminnasta, voimme tarjota uusia ja parempia ratkaisuja entistä nopeammin.

Vaikuttaako tämä häiritsevästi lataussessioihin?

Ei, tämä ei keskeytä latauspalveluja.

Vaatiiko tämä minulta toimia?

Uudelleenbrändäys ei vaadi asiakkailta mitään toimia. Kumppanimme saavat ennen uudelleenbrändäystä erityismateriaalia sekä työkalupaketin, jossa on lisätietoja seuraavista vaiheista.

Yhdistyykö Greenlots NewMotioniin?

Ei. NewMotion ja Greenlots jatkavat erillisinä oikeudellisina yksikköinä.

Mitä tämä muutos merkitsee minulle kumppanina?

Joitakin muutoksia tulee olemaan. Ensinnäkin oikeudellisen yksikön nimi muuttuu sopimuksessa ja laskutustiedot päivitetään. Saatavilla on työkalupaketti, jossa on lisätietoja seuraavista vaiheista, sekä lisämateriaalia. Uudelleenbrändäyksellä ei ole vaikutusta jo toiminnassa oleviin latauspisteisiin eikä se vaikuta tuotteidemme toimintaan.

Pysyvätkö paikalliset NewMotion- / Shell Recharge Solutions -yhteystiedot samoina (nimet, sähköpostiosoitteet, puhelinnumerot, toimistojen osoitteet…)

Kyllä, paikallisten toimintojen yhteystiedot pysyvät ennallaan. Paikallisen asiakkuuspäällikön yhteystiedot pysyvät ennallaan. Myös toimistojen osoitteet ovat samat. Sähköpostit vaihtuvat @shellrecharge.com -päätteisiksi, mutta tämä tapahtuu sinulle vaivattomalla tavalla ja myös @newmotion.com -päätteisiin sähköpostiosoitteisiin lähetetyt viestit välittyvät väliaikaisesti.

Vaikuttavatko muutokset asiakkaisiini?

Joidenkin tuotteiden ja asiakkaiden vuorovaikutustilanteiden ulkoasu ja ilme on muuttunut. Toimintojen tai asiakaspolun suhteen uudelleenbrändäyksellä ei ole vaikutusta.

Mitä etuja uudelleenbrändäys tuo minulle kumppanina?

Shell Recharge Solutions haluaa tarjota saumattoman brändikokemuksen maailmanlaajuisissa latauspalveluissamme. Kumppanina hyödyt yksinkertaistetusta sähköautojen latausratkaisusta ja pääsystä laajempaan palveluvalikoimaan brändin tuotetarjonnassa.

Täytyykö minun tehdä muutoksia markkinointimateriaaliin?

Jos käytät NewMotion-markkinointimateriaalia, voit pyytää omalta Shell Recharge Solutions -avainasiakkuuspäälliköltäsi päivitettyjä materiaaleja sekä uusia brändiohjeita, joiden avulla voit päivittää logot asiakkaiden vuorovaikutustilanteisiin. Varmista, että linkit sivustoomme on päivitetty.

Keneen voin ottaa yhteyttä, jos minulla on kysyttävää uudelleenbrändäyksestä?

Ensimmäinen kontaktisi tulisi olla aina asiakkuuspäällikkö. Jos tämä henkilö ei ole tavoitettavissa, ota yhteyttä osoitteeseen asiakaspalvelu@shellrecharge.com, jossa sinua autetaan kysymyksissäsi.

Mistä löydän uudelleenbrändätyn Lease-portaaliin (Salesforce)?

https://leaseportal.shellrecharge.com

Mistä löydän uudelleenbrändätyn vMSP Token Management -portaalin?

https://tokens.shellrecharge.com

Mistä löydän uudelleenbrändätyn vMSP Status -sivun?

https://shellrecharge-msp.statuspage.io/

Mistä löydän luettelon uudelleenbrändätyistä resursseista?

Tästä kokoelmasta löydät ohjeet ja logot. Lisäksi saatavilla ovat kuljettajan esite, yritysesite ja tuoteluettelo. Pyydä paikalliselta markkinoinnin yhteyshenkilöltä yhteisbrändättyjä resursseja.