Latauspiste
Missä voin tilata uuden latauspisteen?
Missä voin tilata uuden latauspisteen?
Ota meihin yhteyttä verkkosivuston oikeassa yläreunassa olevan Pyydä tarjous -lomakkeen kautta tai soittamalla meille numeroon +358 9 817 10 656.
Miten aktivoin latauskortin ja latauspisteen?
Miten aktivoin latauskortin ja latauspisteen?
Tässä hyödyllisessä videossa on esitelty latauskortin ja latauspisteen aktivointi. Latauskortin voi aktivoida myös sovelluksessa.
Miksi tarvitsen latauspisteelleni sopimuksen?
Miksi tarvitsen latauspisteelleni sopimuksen?
Latauspisteeseen yhdistetyn sopimuspalvelun avulla voit käyttää taustapalveluja ja tehdä omasta latauspisteestäsi älykkään. Sopimuksen kautta saat tietoja latauspisteesi lataustapahtumista, voit määritellä vieraskäytölle hinnat ja voit saada työnantajalta automaattisesti hyvityksen lataustapahtumista. Lisätietoja sopimuksen hyödyistä on täällä.
Mitä sovelluksessa olevien latauspistekuvakkeiden värit tarkoittavat?
Mitä sovelluksessa olevien latauspistekuvakkeiden värit tarkoittavat?
- Vihreä – käytettävissä
- Sininen – varattu
- Punainen – ei käytössä
- Harmaa – tuntematon
Mitä latauspisteen LED-värivalot tarkoittavat?
Mitä latauspisteen LED-värivalot tarkoittavat?
Ei valoa – latauspiste ei ole varattu, joten se on käytettävissä lataukseen.
- Vihreä – latauspisteeseen on kytketty kaapeli, eli latauspiste on varattu.
- Sininen – latauspiste siirtää virtaa sähköautoon.
- Punainen – on tapahtunut virhe; latauspiste ei esimerkiksi tunnista latauskorttiasi. Jos ongelma toistuu, katso latauspisteiden vianmääritystä koskevia kysymyksiä.
- Keltainen – latauspiste odottaa kuljettajan toimia eli auton yhdistämistä latauspisteeseen, kaapelin kytkemistä tai latauskortin näyttämistä.
Onko latauspisteessäsi ongelma? Katso kotilatauspisteesi vianmääritysohjeita: Home Advanced-, Business Pro- ja Business Lite -latauspisteitä koskevat usein kysytyt kysymykset tai Home Standard- ja Fast-latauspisteitä koskevat usein kysytyt kysymykset.
Voinko ladata sähköautoni akun jopa täyteen pikalaturilla?
Voinko ladata sähköautoni akun jopa täyteen pikalaturilla?
Pikalaturilla akku voi latautua jopa 80 %:iin asti 15–30 minuutissa. Laturin täytyy hidastaa latausta loppua kohti, jotta akku ei vahingoitu. Niinpä kun akun varaus saavuttaa n. 80 %, lataus alkaa hidastua.
Olen muuttamassa, miten toimin?
Olen muuttamassa, miten toimin?
Jos latauspiste on sinun omaisuuttasi, voit luultavasti ottaa sen mukaan uuteen kotiisi. Suosittelemme, että käytät Shell Recharge valtuuttamaa sähköasentajaa, jolle tuote on tuttu. Voit muuttaa osoitetta käyttäjätililläsi osoitteessa MyAccount. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
Jos et ole varma, kuka omistaa latauspisteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Mistä löydän latauspisteeni sarjanumeron?
Mistä löydän latauspisteeni sarjanumeron?
Latauspisteen rekisteröintiin tarvitaan sarjanumero. Latauspisteen mallista riippuen sarjanumero sijaitsee joko latauspisteen oikealla puolella tai alaosassa.
Miten voin ladata auton ilman latauskorttia Home Advanced -latauspisteessä?
Miten voin ladata auton ilman latauskorttia Home Advanced -latauspisteessä?
Home Advanced -latauspisteessä oletusasetuksena on lataustapahtuman aloittaminen ja lopettaminen näyttämällä latauskorttia RFID-lukijalle. Voit myös määrittää latauspisteeseen kytke ja lataa -toiminnon, jolloin lataustapahtuma alkaa, kun kytket latauskaapelin, ja päättyy, kun irrotat sen. Tällä asetuksella latauskorttia ei tarvita. Voit muuttaa asetuksia helposti MyAccount.